środa, 10 czerwca 2015

W pogoni za marzeniami

Chyba każdy z nas ma jakieś marzenia, które chciałby spełnić.  Kupno domu, założenie rodziny, zwiedzić kraj, być milionerem. Marzenia w sumie możemy podzielić na dwie kategorie. Te bardziej i mniej realne. Łatwiej jest uzbierać na podróż, czy dom niż zostać milionerem i żyć w LA. 

Dzięki marzeniom mamy cele, aspiracje które realizujemy by udało nam się je spełnić. Ja od zawsze marzyłem by podróżować, zwiedzać poznawać inne kultury. I do tego marzenia, które już powoli realizuje przyczyniło się wiele osób : rodzice, nauczyciele, dziadkowie, kuzynka, czy nawet Netia. J Pytanie, ale jak Netia Ci w tym pomogła ? 
W tamtym roku brałem udział w konkursie organizowanym przez Netię na Facebook’u „Tajemniczy milioner”. Miałem to szczęście i wygrałem ten konkurs i główną nagrodą był voucher 2000zł na podróż z WizzTours. Dlatego, że  był tam pakiet lot + hotel mogłem ze sobą zabrać jedną osobę. Wiec w ramach 18 prezentu zabrałem ze sobą kolegę z klasy na Kretę do Hersonissos. To był świetny czas jaki tam spędziłem.  Małe miasto z licznymi tawernami i klubami.

Dziś jest dzień, od którego zależy czy moje 3 marzenia się spełnią :
  • Praca w Londynie
  • I phone 6
  • Podróż do Egiptu ! 
Dzisiejszy telefon, jest w stanie odmienić moje życie o 360 stopni. Londyn to miasto, gdzie marzenia mogą zaczynać się spełniać.

Lista podróży do zrealizowania : 
  • Madagaskar 
  • Australia
  • Chiny
  • Miami
  • LA
  • NY
  • Hiszpania
  • Francja
  • Malediwy
  • Czechy
  • Teneryfy
  • Dubaj <3


A tu fotorelacja z miejsc które mam zdjęcia i udało mi się odwiedzić :) 

Kreta - Herssonisos



Comenius - Thessaloniki







Monachium ! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz